tisdag 7 oktober 2008

Nya sidor av livet

Det är spännande att göra något nytt i livet. Efter ett "långt liv" på banken har jag tagit ett skutt rätt upp i luften, känns det som. Frustrering på jobbet och nervositet o beslutsvånda under våren och sommaren har resulterat i något jag aldrig trodde om mig själv - jag har börjat på skola igen! Det skulle jag ju aaaaaldrig göra!

Och vad valde jag då att läsa om? Valet stod mellan foto och webb, förstås. Webb vann! Så Frillesås-wEbban ska bli webbredaktör på riktigt, är det tänkt! Nu ska här testas grejer på hemsidan framöver! Kanske. Om jag lär mig nåt, under de två år det ska behöva ta...

Så nu finner jag mig själv på mjölkatåget (eller krösatåget, eller.... ja, kärt barn o många namn, ni vet) mellan Varberg o Borås, nästan varje vardag. Klasskamraterna är snäppet äldre än mina egna barn. Kanske borde jag fika i lärarrummet...;) Äsch, dom är snälla, både ungdomarna o lärarna, haha!

Nu ska vi prova med egen blogg på vår hemsida!
Har du lust att göra ett roligt, fundersamt, käckt, iakttagande eller bara informativt inlägg? Det krävs inga stordåd, bara lite öppenhet! Kontakta mig så kan du få vara en av flera bloggare kring bandyn.

Hur en superblogg ska nås, ja det vet ju Frillesås! ;))

/wEbba

2 kommentarer:

knubbe sa...

Haha du är då ewerywhere wEbba.

Frillesås Bandy Blogg sa...

All over the world, you know...! ;)) /w