lördag 26 september 2009

Dålig på rutiner, men bra på att gottgöra!

Godkväll kära bandyälskare.

Skall börja med att be om ursäkt för att jag inte skrev något blogginlägg igår(fredag) då jag faktiskt är en fredagsbloggare. Jag jobbade på mitt kära Adidas från 8 på morgonen till halv 8 på kvällen. Därefter däckade jag i min säng och det i sin tur resulterade till att jag försov mig till träningen idag. (08:50 på en lördag?:D) Som tur var så ringde våran käre TT alias Tunge Tim och väckte oss här i lägenheten ovanför Maria-salongen mitt i Frillesås city.

Eftersom jag missade inlägget igår så har jag bestämt mig för att, dels skriva ett inlägg idag och sedan även ett längre inlägg i morgon.

I morgon smäller det. Frillesås bandy blir, som Knubbe skrivit, historiska. Inte för att vi har den bandybana som ligger mest avsides i hela Sverige utan för att vi tillsammans med Blåsut blir första lag att spela match i nya bandyhallen i Vänersborg.
Det här ser jag som min riktiga debut i FBK trots de fåtal matcher jag spelade för några år sedan.
Jag tror faktiskt att vi kan vara det lag som har allra roligast tillsammans i våran serie, jag tror att vi är bra förberedda fysiskt tack vare våra tränare och jag tror även att löppasset i mossen måste ha resulterat i bra förberedelse även psykiskt.

Vill även passa på att välkomna våra nyförvärv i år. Dom är lyckligt lottade att dom hamnade i vårt FBK.

Nog för ikväll. Imorgon är en stor dag och en stor rapport skall även ges.

Här kommer dagens citat:
Jag kan ju för F*N inte bli omkörd av en j*vla postlastbil! (Eric Molin på väg hem från Surte, Så kan det gå om man inte kör Audi 80)

Hörs imorn då!

/ Paavo #4

Inga kommentarer: