fredag 18 september 2009

Okänd bloggare tar befälet!

God kväll!

eller godnatt, som jag sagt till mina lagkompisar ikväll. En aning motvilligt då jag helst sett att jag själv låg och sov just i denna stund. Dom har match imorgon, men inte jag..
Men har man varit skadad och man har en omtänksam tränare som inte vill att man skall förstöra hela bandysäsongen för sig själv så är det så!

Jag är den nya fredagsbloggaren, ursprung från kära Frillesås och spelar även bandy i FBK.
Mer får ni inte veta nu, Tänkte nämligen ha en liten tävling för att ge lite extra krydda till min blogg-debut. Den som tidigast kan svara på vem jag är vinner en kaffe (+ korv om det är urban som gissar rätt) på sjöarn efter en framtida annandagsvinst!

Som sagt, match i morgon mot Mölndal i Ale arena. Skall bli riktigt kul att se hur laget formar sig efter att nyförvärven anslutit. Mölndal vet jag själv inte speciellt mycket om och det är därför Knubbe redan skrivit på hemsidan om dem. Jag kommer att vara där, jag hoppas att ni också är det! Matchstart 10:20

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på ett avsnitt "Ensam mamma söker" och sedan sova.
Avslutar med ett dagens ordspråk/ citat, som jag följer till punkt och pricka:

Gör ingenting idag, som Du kan få någon annan att göra imorgon!

Tjipp och hej




Inga kommentarer: