fredag 15 januari 2010

Optimism

Hej och god eftermiddag!

Ligger hemma i soffan med min nya Laptop och funderar på varför just jag måste vara sjuk, feber och halsont gör att jag inte kommer till start i morgondagens match:(
Det är ju de här viktigaste matcherna man verkligen vill spela och som man sett fram emot länge!

Det har ju gått tungt ett tag nu, men man kan inte göra annat än att försöka vara så positiv man bara kan, folk som är negativa har vi tillräckligt av i gästboken. Som tur är så tror jag att de få inlägg som verkligen är vettiga och positiva pushar oss mer än de som är negativa tillsammans.Så de vänliga själar som tror på gott, låt oss veta det!

Hur som helst så verkar LAIK ha spelat upp sig betydligt sedan vi mötte dem, men eftersom vi slått dem tidigare så kan vi slå dem igen! Jag tror att det är dags för en vinst och det blir en perfekt dag att göra det i morgon! Som vissa kanske har läst på Surtes hemsida så har vi fått tillskott i truppen, Thomas var med och tränade i onsdags och såg ut som en sådan spelare som är precis det vi behöver.
En spelare som håller sig till planen, mer rutinerad än många av oss i a-laget och även en bra och stabil kroppsbyggnad!

Vårt problem som varit nu i det senaste tror jag är att alla inte riktigt simmat åt samma håll, många har velat olika saker och kanske olika mycket.
På träningen i onsdags så kom mitt lag överens om att spela riktigt överdrivet enkelt och låta bollen göra jobbet. Och som vi spelade, det var riktigt roligt och vi fick grymt bra resultat enligt mig!

Hoppas att vi kan fortsätta att spela enkelt och låta alla vara delaktiga i morgon, då ska alla där ute få se att vi kommer att kämpa in till det sista!!

Ha en fortsatt bra fredag och även helg så hörs vi av efter matchen i morgon!

Dagens citat : En för alla, alla för en!

tjipp och hej

/#4

Inga kommentarer: