tisdag 15 december 2009

Fantasi och motivation

...sökes!

Förra året blev vi rejält bortskämda med två stora stadiga bloggare - osså jag själv då. Vi höll fanan högt, Niklasarna och jag, i vart fall i mitt tycke... Jag hoppas och tror också att alla ni där ute tyckte det var lite småmysigt att läsa något nytt varannan, var tredje dag sådär...


Skrivkramp?? Foto: Eric M Nilsson

När nu dessa två skrivglada herrar försvann ur klubben hade jag hoppats på att få tag på nya fantomer som ville vara med på denna resa och jag har, som alla märkt, hittat en - allas vår Paavo! Det kanske inte blivit just fredagsbloggning, utan mer en form av helgbloggning från hans sida, men roliga och finurliga inlägg är det allt! :)

Men jag vill ha en till! Jag har frågat runt lite i leden runt banan, men inte många tror sig ha förmågan att bubbla ur sig lite text en gång i veckan... Däremot har jag tacksamt tagit emot några engångsbloggare och det är jättebra och roligt på alla sätt! Nu verkar dessa vara slut och Paavo o jag står ensamma med var sin penna... Men vi vill, som sagt, ha sällskap!

Kan jag ha missat den där "pärlan" som gillar att uttrycka sig i text (och även bild om man så vill)? Man kan ju tänka sig videobloggning via Youtube också!

FINNS DU??? I så fall vill jag ha en liten vink om det, så ska jag leda dig in i detta som är så roligt bara man kommer igång! Det går bra att vara anonym, utom för mig - och jag röjer inte mina källor, som det heter.

Vill gärna få kontakt med någon som står i publiken på seniormatcherna och tänker en del kring detta eller någon som rör sig bland våra ungdomar, gärna en förälder, och är iväg på mycket matcher och annat. Klubbens verklighet är så stor! Och intressant, faktiskt! Kan tänka mig en form av varannanveckasbloggare också - men helst två då... ;)

Allt som krävs är lite fantasi (vilket jag tror alla har!) och (kanske det svåraste) motivation!
Visa mig rätta FBK-andan!

CU!

/wEbba:)


.

Inga kommentarer: