fredag 11 december 2009

Nässjö i morgon. Nej just ja, Otterbäcken var det!

Hej och godkväll!

Fredag idag och självklart så ska ni få en liten uppdatering innan morgondagens match mot OTTERBÄCKEN!! Ja, förlåt att jag skrev fel förra helgen, var nog inte riktigt närvarande.
Skall inte skylla ifrån mig men någon sa till mig att det faktiskt var Nässjö vi skulle spela mot, Denna någon har för vana att ringa Putte 10 gånger om dagen och fråga vilken tid träningen är.
Inga namn.

Som ni kanske kommer ihåg hade jag och Eric spök-besök (rimmarn) för ett tag sen, Spöket har nu fått ett eget namn av vår käre Pasha Barsukov. Han skall heta Casper efter den kända tv-figuren.
Tyvärr måste jag meddela att han inte synts till och det är vi väldigt ledsna över, han kanske har träffat ett annat hus att vänsterprassla med. Kom tillbaka, We need you!
Ghostbusterfirman är därmed nedlagd.

Idag hade vi träning på Sjöarn, Klang is var resultatet av eminent ismaskinsåkande av Håkan och såklart ismakarnas ismakare Kent Emretsson.
1 timma varade träningen och avslutades med pasta och skinksås, yummie.

Otterbäcken har fått tillbaka två spelare från elitserien, två skridskoskickliga lirare som är unga och hungriga, Henke Larsson och Tony eklind. Men jag tror att vårat försvarsspel hur det än ser ut kommer att mala ner Otterbäcken oavsett om dom har f.d elitseriespelare eller inte, Vi lyckades hyffsat bra med Spångberg i motala och det är inte dåligt, men det är vad jag tycker förstås:)
I övrigt så tror jag på en rolig bandymatch där revanshlusten från oss kommer sätta prägel på matchen, Hoppas att det fina vintervädret håller i sig och att Ragge, lille-lasse och resten av green farmers är lika taggade som oss.

Uppdatering lär komma antingen tidigt efter matchen eller någon gång under söndagen.

Dagens citat kommer från en riktig lirare:

"Present... Vadå? Hon fick ju Zlatan. "

Zlatan Ibrahimovic svarar på frågan vad flickvännen fått i födelsedagspresen


Tjipp och hej


/#4

Inga kommentarer: