lördag 21 november 2009

Spöken, match och ny firma!

Godkväll gott folk.
Idol var ju så himla spännande igår så jag kunde knappt slita mig, därav att jag glömde blogga!

Hursomhelst är jag nu vid datorn och har precis kommit hem från Lidköping, Lidköping som eric dels trodde låg vid havet, och dels var som ett farmarlag åt Linköping!

Vinst blev det, ursäkta språket men FY FAN va gött. Riktigt härligt, det behövde vi och jag tror att nu kommer det skördas poäng! Vi behövde självförtroende, det fick vi mot Motala, och idag mot LAIK visade vi hur mycket det hjälpte!
5-3 vart det och Jarno gjorde 3 baljor.

Nu ska jag berätta lite om vad som hände i veckan när jag och eric skulle gå och lägga oss.

Vi satt och spelade tv-spel på Erics rum, och märkte "oj vad mycket klockan blev", vi kör en runda till och sen slaggar vi!
Så blev det och vi gick till sängs, släckte lägenheten och låste ytterdörn. Jag bestämde mig för att kolla ett avsnitt av Paradise Hotel och somna till det, när jag precis satt på programmet så börjar någon helt plötsligt rycka upp och ner i mitt dörrahandtag till mitt rum.
Givetvis så tänkte jag på Eric, men när det fortsatte i några sekunder så ringde jag honom för att fråga varför han höll på att rycka i handtaget.
Han låg då tydligen på sitt rum och hade också hört detta, båda blev paralyserade och vågade inte röra oss, till slut så gick Eric ut i hallen och kom även in till mig för att säga att det var tomt i lägenheten.
Vi började leta runt i alla rum och vrår men hittade ingenting.
allt slutade med att vi sov i samma säng den natten. Garva ni, men jag tyckte det var hemskt!

Därför har jag och eric nu startat en ny firma. Molin och tamminens ghostbusterfirma AB.
Ring om ni ser något spöke ås kommer vi!

nu väntar grabbarna på mig och jag ska kolla på fotboll tror jag!

Simma Lugnt

/#4

1 kommentar:

Anonym sa...

Då måste ni gå in på you tube och se "Psychic medium"! Det är från "morgonsoffan" som gick på SVT förra hösten.
Klistra in länken nedan.
http://www.youtube.com/watch?v=K14K43xpk8Y
Detta avsnitt är ännu bättre:
http://www.youtube.com/watch?v=FBnhKIZy1y4