tisdag 24 november 2009

Wish me luck!

Ja, alla fotogrejerna ligger ju kvar i bagaget sedan förra försöket, men vad kan nu gå fel???

JO...
1. Tiden kan vara fel... Den kan lätt slå på en timme hit eller dit. Är det sommartid eller vintertid? Kan man lita på bokningssystemet verkligen? Har jag hört (=fattat) rätt? Se inlägg 10 november för lite uppdatering...
2. Laget har drabbats av plötslig bandyfeber (inte så konstigt egentligen;) och bara varannan är där. Resten har röda näsor och nyser så det blir skakoskärpa på 80% av bilderna!
3. Det drar in stormregn av sällan skådat slag och spöna står i backen med minst 35 graders vinkel - minst, säger jag! Då är åtminstone inte jag ute...
4. Inga stolar! Gud förbjude att du glömmer dom , Lars-Johan! Vi kan inte använda bruna karmstolar från cafeterian!
5. Halva laget har tvättat tröjorna i för hett vatten... Tror nämligen att dom sköter den saken själva nu och då kan det ju bli hur som helst. Fast jag kan ha fel...

Skaffat bättre grejer - lätt att bygga om efter egna behov...


6. Strömavbrott och ljuset slocknar på Sjöarn´ - då gäller det att ha ljuskänslig "film", haha.
7. Stormen (se ovan) har dragit bort, men på Slingervägen är det "plockepinn" med tallar.
8. Min utrustning har möglat i bagaget eller skakat sönder av mina irrfärder i bygden. Dessutom bara väntar jag på att första blixtröret ska gå sönder. Sån´t man känner på sig, hmm...
9. JAG blir sjuk! Hemska tanke! Apropå tanke, så måste jag tanka bilen också . Tankte inte på det - jag är också en tankande manniska!

Galen pessimist? Jag? Hahahahahahahahaha.....hahahaha.
Lagbild på seniorerna på onsdag kväll blir nog en enkel match!

/wEbba;)


P.S.
Annars mår jag bra! :D
Har gjort nytt matchblad till seniormatcherna med ny design etc. och då roar ju jag mig drottninglikt! Premiär för prototypen mot Jönköping på lördag - ni får gärna komma med förslag o idéer efter det.
Men först är det annan viktig match på Sjöarn´ på lördag, då P18 möter Nässjö och sina forna lagkamrater som går på bandygymnasiet inne i Småland nu. Det får inte missas! CU!
D.S.



.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska i alla fall vara uppehåll ikväll.
/Knubbe