fredag 13 november 2009

Västkustskt väder?

TJENA!

Paavo här igen och idag mår jag superbra! Har fått min bil fixad av pappa och i morgon är det Hemmapremiär.

FBK - IFK Motala 15:00

Jag vädjar till alla våra supporters att tänka på två personer när de tittar ut genom fönstret i morgon 14:00 och det spöregnar! Jag vill att ni skall tänka på Stocka-Håkan och Linus (vaktmästarna på Sjöarn). Dom ställer upp i ur och skur för Frillesås bandy och utan dem skulle vi inte klara oss. Det är exakt samma med Er supporters! . Som tidningarna skrev var vi med i matchen i 60-65 minuter mot Boltic, Hjälp oss att inte bara vara med i matchen utan äga den! Jag lovar, sköter ni ert på läktarn så kommer vi säkerligen sköta vårt på isen!

I morgon ska Motala malas ner av våran disciplinerade defensiv och vårt starka offensiva spel.
Jag tror att det blir vinst imorgon. Vi har mer och mer kommit tillrätta med vad vi har för uppgifter i laget.

Jag måste nog gå och lägga mig nu, annars finns risken att jag blir övertaggad och drar redan nu till sjöarn för att värma upp.

ett citat hinner jag med tror jag:

Anledningen till att barnkalas finns, är för att påminna sig själv om att ens egna barn inte är dom värsta:)

Tjipp och hej

/#4

Inga kommentarer: