fredag 27 november 2009

skrivkramp?

Hej och godkväll kära läsare!

Idag har jag inte missat att jag skall blogga och det är väl tur det, annars hade väl min moster blivit galen på mig:D

I veckan har det inte hänt så väldigt mycket roande att berätta om, då jag mest sovit på fritiden.
Har fått jobb på Dermanord i Frillesås, tidiga morgonar har gjort att jag däckat på min säng tillsammans med Stavis direkt efter jobbet!

I morgon är det match mot Jönköping och ser man till förra helgens match mot laik så ska det nog bli en riktigt rolig och spännande drabbninb i vårt fort Sjöaremossen.
Jarno såg riktigt vass ut, och på träningarna har även Molin blommat ut riktigt, hans skytte har varit helt enastående. Men han får inte förtroendet på hörnor så därför ska jag nu starta en valkampanj som skall heta "Eric skall skjuta på allt".

Vill gratulera min kusin Jakob som har lyckats få kontrakt med allsvenska fotbollslaget Gefle IF.

Ps. Kent, inga olämpliga i helgen tack;)


/#4

Inga kommentarer: