fredag 13 februari 2009

"Grannen & Brossan"

Underbar seger borta mot Stjärnan och tok jobbig och tråkig förlust mot Gais. Allt detta på tre dagar och chans till kval finns men i ärlighetens namn så ser det ganska kört ut. Gais gjorde det riktigt bra. Hillström måste vara duktigt nöjd med sina mannar . Spelarna följde planen till punkt och pricka . I skrivande stund ser det ut som att 2 matcher återstår. En bandy säsong går sjukt fort. Nu gäller det att ladda batterierna och vinna dessa 2 matcher . Alltid gott att avsluta en säsong med segrar. Har man med sig in i försäsongen inför nästa säsong. Antar att Mia kommer stå i Fjärås och vänta på lite bandy killar i april. Vilka som kommer att vara kvar nästa säsong vet jag inte i dagsläget. Den enda jag vet har kontrakt över nästa säsong är mattris Kenta ( han kan behöva köra lite extra hos Mia)

Annars så rullar allt på. Hunnit med att fixa och dona i lägenheten nu när man går gipsad. En vecka till sen hoppas jag att det skall plockas bort. Se om man hinner ikapp till Blåsut
matchen :-)!.

Kul att "Grannen" gick och vann tävlingen efter Stjärnan matchen. " Grannen" och " Brossan" brukar prenumurera på platserna långt ned i fältet nu var båda med i toppen !! Vinner " Brossan" i morgon så skall jag lägga in en protest för då tror jag att det kan vara något lurt med i bilden :-)

Näpp hem och ladda inför match 15,00 i morgon.

Sleep well

#12

Inga kommentarer: