fredag 6 februari 2009

"Ring Lasse!!!!"

3 veckor med gips bidde det. Blir det inget kval så är säsongen över för min del.. Så grabbar se nu till att vinna resten av våra matcher så att man får vara med och slåss om en matchtröja igen :-) I morgon blir jag med för att supporta den desimerade ledartrojkan. Henka ska bli med födsel och Jon skall sjunga duett med Carola ( böter kanske vi skall disskutera i gruppen? )
Klart man ställer upp och blir springpojk åt Bengan och Kenta. 06,30 i Värö en lördag när man är ledig. Klart att man ställer upp !!!!! He he .

Annars har det vart en väldigt händelserik vecka . Inflyttning i nya lägenheten, jag och min sambo har vittnat i tingsrätten och nu har vi också gjort färdigt affären med lägenheten på Skanstorget. Stort tack till alla som fixade flytten åt oss och med oss ( hoppas jag var en bra arbetsledare)

Pratade precis med Green Farmers Lasse. Dessa goa supporters behöver 2-3 personer till för att resan mot Stjärnan skall bli av. Så se nu till och anmäl er och bli med Lasse och Co på trippen till Oskarshamn.

Matchen börjar 14,00. Jag e laddad. Boysen e laddade. Är ni inte på plats kan ni följa matchen på liven. 2 poäng är det som gäller om vi skall kunna nå kvalplatsen..........

06,30 Värö!!!

#12

Inga kommentarer: