fredag 30 januari 2009

Fraktur och Flytt

Efter morgonens tidiga kundbesök insåg jag att handen behövde en undersökning av farbror doktorn (kändes som att handen skulle gå av när han hälsade på mig ). Fick mig en smäll på högerhanden mot Otterbäcken. Så snabbt in på axxessakuten. Bad dom om snabba ryck för idag är det dagen d då vi skall få den nya lägenheten. Dom skötte sig exemplariskt och jag hann till signingen. Tyvärr hann dom inte gipsa idag men det blir 12,15 i morgon. Vad dom hann se var att jag har en fraktur någonstans vid lillfingerknogen. Så kan det gå när man spelar en så tuff sport som bandy :-)

Härligt med nya lägenheten. Lite större. Parkeringsgarage. Tvättmaskin + diskmaskin och stor balkong (ganska stor i alla fall). Ja det mesta som vi inte har haft på Skanstorget (dock är det osså en grym lägenhet). Andy har vart och slavat lite så vi har fått dit en jäkla massa fina boxar från SCA Packaging. Liah (Dannes dotter) tyckte att microvågsugnen satt alldeles perfekt och att den var en fantastisk leksak :-) På söndag skall allt vara på plats (hoppas Mangan har servat lastbilen).

Så gubbs, kör nu för tjurn i morgon mot Tjust! Tufft motstånd. Hårt jobb och ett jäkla bolltempo så kommer dom inte hinna med.

Good Luck Gubbs + Mia

#12

.

Inga kommentarer: